Witam witam po wakacjach! Mam nadzieje ze spędziliście je równie fajnie jak Ja! Udało mi się wyjechać na dłuższy czas nad morze :] było cudownie i fantastycznie, z taką pogodą chciałbym spędzać wszystkie wakacje jeśli to tylko możliwe. W każdym razie co nowego w Warhammerowym świecie? Wróciłem do Warhammera Online, i udało mi się odwiedzić wielką i potężną stolice Imperium, Aldorf. Będąc w niej walczy się oczywiście z graczami z tej dobrej strony "Order". Walka była świetna i w toku gry udało mi się zdobyć świetne itemy z zestawu dla Invidera! Oh yeah, pamietam jak dawno chciałem mieć cały ten zestaw i marzyłem by choć raz mieć tyle szcześcia i go skompletować - i udało mi się! O tak! Zdobyłem cały zestawik! Dzieki niemu moje statystyki są nieco wyższe a mój Marauder Chaosu jest naprawde tough! Ogólnie rzecz biorąc czekam na dodatek, jedyne co mnie nieco denerwuje to kwestia miesięcznych opłat za grę w końcu płacenie za gra 50-60 zł miesięcznie to trochę... W każdym razie co do mojego Maraudera to jest on już na 40 poziomie i na 60 poziomie renownu czyli sławy zdobytej w PvP przeciwko innym graczom. Ogólnie rzecz biorąc punkty doświadczenia dostajesz za walkę ze wszystkim, za questy etc a punkty rinołnu dostajesz tylko i wyłącznie za zabitych graczy i z obszarów PvP - np jak podbijecie daną strefe walki, dostajecie masę punktów renownu. Noi musisz farmowac i farmować....

Warhammer Online jest lepszy niż WoW? Jak najbardziej. Wg mnie jest o wiele lepszy, chociaż jest mniejszy jako gra. Nie ma takich obszarów, nie ma takich ilości instancji - jest za to znakomite PvP! O tak, granie przeciwko komputerowym graczom jest naprawde świetne i rozrywkowe! Teraz trudno mi się skupić na walce z komputerowymi przeciwnikami, którzy są tacy przewidywalni! Warhammer Online - to jest to ;)

PS Aha została wydane jeszcze gra Warhammer 40 K - Dawn of War 2. Ten świetny RTS jest kontyuacją wcześniejszego, i musze przyznać że gra po prostu miażdży! Jeśli lubisz RTS, to ten jest po prostu idealny na mały relaksik. Misje są bardzo przyjemne i oprócz tego gra różni się od wcześniejszej na korzyć tej części. Co w niej takiego fajnego? No więc przede wszystkim gra to jedna wielka akcja, akcja i jeszcze raz akcja. Możemy zagrać Orkami, Space Marines, Tyranidami albo Elfami Mark II czyli Eldarami.
Jednostki są podobne do tych w części pierwszej ale wszystko jest przearanżowane, i znajdziemy nawet kilka nowych :-). Podoba mi się używanie róznej maści przedmiotów które mają bohaterzy. W kampani możemy ciągle wymieniać wyposażenie jak tylko chcemy, natomiast w misjach na randomie wygląda to nieco inaczej ale wciąz jest bardzo fajne.
Gre polecam każdemu i sam zaraz jak skoncze pisać, uciekam zagrać w małego randoma :-)
pozdrawiam!
Name:

Komentarze: